poniedziałek, 2 stycznia 2012

Masquerade

Pin It Szczęśliwego Nowego Roku!

Przedstawiam moją kreację sylwestrową. Jako, że byłam gospodynią imprezy, nie zdążyłam zrobić zdjęć na bloga zanim przyszli goście, ale udało mi się znaleźć kilka ujęć, które ukazują moją koronkową sukienkę.

Wieczorem dodam jeszcze kilka ujęć samej sukienki, gdyż żadne ze zdjęć nie oddaje jej całego uroku. Nie przypuszczałam, że znajdę swoją wymarzoną sukienkę :) Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i kupiłam ją bez przymierzania. Tego samego dnia znalazłam czarno-złotą maskę.




Happy New Year!

I present my NYE look. I was hosting the party so I hadn't had time to take some blog photos before the guests came but I have some pictures which shows my lace dress.

I will post some extra dress photos in the evening because this ones don't show the dress properly. I was surprise to find my dream dress! :) I've fallen in love with this dress at frist sight and I've bought it without trying it out. I've found the carnival mask the same day.

32 komentarze:

  1. z chęcią poszłabym kiedyś na taką maskową imprezę :)

    śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki!
    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :)) dopiero zaczynam

    dodaję!

    OdpowiedzUsuń
  4. you look really lovely ! artistic I may add !

    Happy New Year dear!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna koronkowa sukienka , prawdziwy ideał ! :)
    Wygladasz w niej bardzo bardzo z klasa :)
    zdradz skad jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous mask, you look gorgeous!

    raspberrykitsch.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka i świetna maska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Les photos sont superbes!

    Angela
    http://doigt.net

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze chciałam wziąć udział w balu maskowym, rodem z gossip girl (wiem, wiem kiepskie marzenia! :<)

    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit, wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. What a great looking party - It seems like you had fun! The lace dress is amazing but that mask really, really gives it the holiday appeal! Great outfit!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tematyczne imprezy :) Świetne maski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka, a impreza wygląda na udaną!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh love the first photo, so cool, sounds like you had a great time ^^


    Peace from France

    OdpowiedzUsuń
  15. lovely mask!

    www.ashfld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wow nice party,im having a H&M x Versace dress giveaway,come join?
    http://mwanwan.blogspot.com/2012/01/h-versace-giveway.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Seems that you had lot of fun. Lovely pictures:)
    Hugs from Flutra

    flutrafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglada mi na super impreze!

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję! (; a ja, gdy przeglądam Twojeo bloga i widzę koronkę, płaszczyki, klasyczne czółenka i ten cudowny beret, instynktownie kojarzę Cię z Paryżem <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetną masz sukienkę :) Czekam na jej inne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. great blog i've found! you have style girl :)
    would you maybe like to follow each other?
    xx
    melina from melina-lajolie

    OdpowiedzUsuń
  22. i znów to samo! masz mega klasę kobieto!

    OdpowiedzUsuń