wtorek, 3 kwietnia 2012

Fred Perry or Fred Perry?

Pin It
I need your help!!! I was looking for comfortable shoes and I've bought two pairs of Fred Perry trainers but I can't decide which one to choose. They are totally different and I can't afford two pairs of shoes this month ;) I am more into the dark brown, classic ones because they look better on feet. I would really appreciate your help.

Stanęłam przed nie lada wyzwaniem! Długo szukałam WYGODNYCH bucików i w końcu kupiłam wczoraj dwie pary trampek Fred Perry i nie wiem, które sobie zatrzymać. Każda para jest w innym stylu, jednak nie mogę w tym miesiącu pozwolić sobie na taki wydatek ;) Chyba troszkę bardziej podobają mi się te ciemniejsze, klasyczne, poza tym lepiej wyglądają na stopie. A co Wy sądzicie? Naprawdę docenię pomoc :)






23 komentarze:

  1. amazing shoes!
    Lovely blog! Following! Follow back? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. the dark brown!!
    Brune

    http://fashion-practice.blogspot.com/2012/04/falda-pantalon.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardziej podobają te jaśniejsze, właśnie dlatego, że nie wyglądają jak typowe trampki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zdecydowanie wybralabym te jasniejsze , sa ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się bardziej podobają te jaśniejsze, ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze, jaśniejsze są przecudowne i przepiękne. Osobiście bym je wybrała!

    Pozdrawiam Paulina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem za tymi jaśniejszymi. Przypominają trochę oxfordy. Prosta elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie bardziej podobają się te jaśniejsze, bo są delikatniejsze, bardziej dziewczęce, idealne na wiosnę.

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the lace collar!

    By the way, I work for a vintage store who is making a giveaway of a vintage chanel style pair of earings, check it out! :)

    http://pink-bunnys.blogspot.com.es/2012/04/paris-vintage-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. weź ciemniejsze! stopa będzie wyglądałą na krótszą niż w tych jasnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście wybrałabym te jaśniejsze, są dla mnie bardziej dziewczęce i ogólnie ładniejsze : )


    annefromwonderland.blogspot.com
    zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie buty :) wygoda na maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. we followed you too :D
    nice blog!

    oh, and: fred perry! ;))

    you are welcome to visit my blog, too: http://www.aboutblackponies.com/2012/04/thousand-mirrors.html

    have a nice easter time!
    xoxo lui

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing, amazinggggg shoes!!!

    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    OdpowiedzUsuń
  15. moim zdaniem lepsze są te na trzecim zdjęciu <3 chociaż te drugie też mi się podobają!
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja! A co do brązowych butów to tez miałabym dylemat, bo i jedne i drugie wyglądają bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń