czwartek, 29 marca 2012

Lace vintage collar

Pin It
I got this lace collar from my grandmother and I didn't know how to use it. Here is my first attempt to create something from old floral shirt and this beautiful piece of lace. I am sure that I will use this collar for some dresses and t-shirts lately :) First step is always the most difficult. Hope you like it. I bought another collar last weekend but hadn't taken any photos yet. I've fallen in love with the shape and little beads on it.

Dostałam koronkowy kołnierzyk od babci, ale nie wiedziałam jak go nosić. Pokazuję Wam pierwszą próbę stworzenia zestawu ze starej koszulki w kwiatki i tego pięknego kawałeczka koronki. Na pewno jeszcze nie raz go do czegoś założę, może do sukienki lub t-shirta :) Zawsze najtrudniej zrobić pierwszy krok. Mam nadzieję, że spodoba się Wam. Kupiłam ostatnio też inny kołnierzyk, jednak jeszcze nie miałam okazji zrobić zdjęć. Zakochałam się w kształcie i ślicznych koralikach.







65 komentarzy:

  1. Przepiękny!! idealnie dobrałaś do niego koszulę! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że po wejściu tutaj jak oglądałam zdjęcia, to myślałam, że kołnierzyk jest wszyty, dopiero potem doczytałam, że to osobny :) świetnie wygląda, nadaje tej bluzce taki lekko retro charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten koralikowy jest wprost cudowny !
    prezent od babci rownież.

    Pamietam jak w dziecinstwie do roznych bluzecek i sukienke mama zakladała mi bialy haftowany kołnierzyk, zawiazywany :) zadziwiajace jak moda zatacza krąg ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie extra!:) W oko wpadły mi te jaskółki na ścianie-urocze:)
    PS. Śliczny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejciu! jak cudnie wyglądasz! podoba mi się Twój blog:) poobserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie super , gratuluje pomyslowosci i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo :) Rzeczywiście trudny orzech do zgryzienia, ale Ty poradziłaś sobie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wygląda ta koszula z tym kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie to polaczylas ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna bluzka i kolnierz <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała! sama bym taką chciała!

    OdpowiedzUsuń
  12. I want your collar!
    Gimme!

    - PRADA SUNNIES GIVEAWAY -
    - PRADA SUNNIES GIVEAWAY -

    sunnie
    (.=

    OdpowiedzUsuń
  13. I totally adore your outfit - so so girly :x

    OdpowiedzUsuń
  14. What a cute collar! I've been really warming to the peter pan collar and detachable collar trend so will have to try it out for myself some day.
    The Undercover Dress-Up Lover x

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę, bardzo klimatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysl z tym kolniezykiem <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kołnierzyk jest nieziemski ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog, będę zaglądać częściej :)
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję także za ten przeuroczy komentarz :) oczywiście, że możemy obserwować. Ja właśnie się dodałam do obserwatorów i czekam na to samo :)) pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do torebki, to mi również się bardzo podoba (za bardzo :D), po prostu jej cena skutecznie odstrasza. Kwestia zawartości - hah, mój 'awaryjny' tampon i rozwalająca się dziesięcioletnia komórka (przepraszam za te zbyt dosłowne przykłady, serio) nie wyglądałyby w niej najlepiej ;) Każdy ma oczywiście inne potrzeby, nie wspominając o zasobności portfela - chociaż myślę, że większość z nas, gdyby mogła mieć pokaźną kolekcję torebek, zawarłyby w niej również Candy Bag ;)

    Zazdroszczę babcinego kołnierzyka, bardzo ładnie go zestawiłaś. Na pewno będzie też uroczo wyglądał z prostą, jednokolorową sukienką - tak na ucznia :D Gdzie kupiłaś drugi? Poza kolekcją Marni dla H&M kołnierze nigdy nie rzuciły mi się w oczy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kołnierzyk, ale te jaskółki na ścianę! cudowne, gdzie kupione?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółki przywiozłam z Portugalii, dla Portugalczyków symbolizują szczęście, powroty i relacje międzyludzkie. Kupiłam je w niesamowicie klimatycznym sklepiku A Vida Portuguesa, można też kupować te rzeczy przez internet tutaj: http://loja.avidaportuguesa.com/en/catalogo/vidaportuguesa/stationery/swallow-stickers

      Usuń
  22. cudny kołnierzyk! wyglądasz uroczo:))

    OdpowiedzUsuń
  23. trafne połączenie. przyznam, ze z początku spojrzałam na zdjęcie i pierwsza myśl to świetna koszula! co za kołnierzyk!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Love the lace collar! And blouse too, gorgeous! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kołnierzyk! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post, love the lace color and your blouse! So nice!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow!! really nice this collar, it's amazing and so original!
    nice to meet your blog!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you so much for the comment sweety<3 :* I really like this vintage collar! Wish my grandma still had her vintage clothes:)

    OdpowiedzUsuń
  29. beautiful vintage collar :)
    Brune

    https://www.facebook.com/fashionpractice11

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo romatycznie wyglonda :)
    ............
    ps:

    I started a blog. Its called "Same Same But Different". I would like to share with you my view on fashion, art and other amazing things. I hope you will enjoy the posts of my outfits, fashion and things which are a part of my life. I am happy about every comment or message. And please dont hasitate to criticize or to leave a helpful suggestion. Feel free to follow but ONLY if u like it.

    -> http://www.ssbdk.blogspot.com/

    Hope to reading from you soon,

    best wishes and greets from London
    Kamila♥

    OdpowiedzUsuń
  31. that shirt is so cute, I love your neck
    xoxo lovely

    OdpowiedzUsuń
  32. love it!!

    xo
    www.aroundlucia,com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  33. CUDOWNY !!! <3

    http://fountain-fashion.blogspot.com/ -> zapraszam

    K

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny kołnierzyk! Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Thanks so much for comment on my blog!! i'M doing a worldwide giveaway, maybe you like it!! Go to my blog and participate if you want!!

    Kisses!!

    www.marilynsclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog :) śliczna stylizacja. Obserwujemy?

    Pozdrawiam,
    modishYou

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna koszula i świetny kołnierzyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. dziekuje slicznie za comment :) see u around

    OdpowiedzUsuń
  39. Hey Honey, nice collar, i have seen it by zara....it look sooo great on you! Nice Blog....;O)))) I follow YOU, i hope you follow me back. Kisses from Germany ;****

    OdpowiedzUsuń
  40. Najtrudniejszy pierwszy krok.. - chciałoby się zaśpiewać. :D
    Efekt bardzo mi się podoba, nie masz co narzekać, kołnierzyk rewelacyjny, babcia sprawiła Ci niezły prezent, a Ty fajnie go wykorzystałaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Kołnierzyk genialny! Ja szczerze mówiąc trochę ich się obawiam, bo nie umiem ich łączyć ze zwykłymi ubraniami. Po prostu nie mam do czego takowego kołnierzyka założyć, chociaż jestem w nich zakochana. Tak więc zazdroszczę! <3

    pozdrawiam i zapraszam.
    http://annefromwonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny ten babciowy kołnierzyk, świetnie wygląda w zestawieniu z tą bluzką.:)

    OdpowiedzUsuń
  43. What an awesome blouse and you look really great with it!! Love the flower print and the beautiful collar!! Cute earrings;)

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. so cute collar! and whole look

    OdpowiedzUsuń
  45. piękny kołnierzyk. bardzo dobre połączenie.

    http://coloursruninthewash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. jest ok. Pamiętam takie kołnierzyki z czasów dzieciństwa- niesamowicie ich nienawidziłam. A teraz proszę- są "na topie" ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń