niedziela, 6 listopada 2011

Rockman sister

Pin It

Słoneczna pogoda sprawia, że znów czuję rozpierającą mnie energię i przypływ weny twórczej. Może pora namalować obraz numer 3? Kiedy jestem w dobrym humorze nawet zaglądając do szafy wydaje mi się, a jest to pewnie tylko złudzenie, iż mam w co się ubrać. Nawet zakładanie po raz setny tej samej sukienki, przypięcie użytej w przedostatniej stylizacji kokardy czy też zdjęcia odrobinę gorszej jakości nie są w stanie odebrać mi przyjemności z pisania bloga :) Czując się swobodnie w całkowicie podporządkowanym muzyce pokoju mojego brata pozwoliłam sobie nawet na trochę szaleństwa z minami i odkryłam, że nie tylko zamyślenie lub uśmiech kwalifikuje się do fotografowania. Ponieważ rozsądek każe mi odłożyć malowanie na czas po napisaniu pracy magisterskiej odrobina artyzmu zagościła tutaj w postaci banana Andy Warhola, który zdobi okładkę płyty i ścianę w pokoju mojego brata - rockmana gitarzysty.

I feel so good when there is a sunny wheather that I can think about some artistic projects. Maybe the painting number 3? When I am in good mood even looking into my closet makes me feel happy about my wardrobe, maybe it is just an impression? Wearing this dress for the 100 time, using the same green bow or bad quality photos... all that make me feel happy writing this blog. I feel comfortable in this music style room so I was crazy enough to do some different faces and I figured out that not only smily face or thoughful one fits for photoshooting. My rational thinking tell me to postpone painting and focuse on writing my master thesis so the only artistic thing here will be this Andy Warhol banana from the CD cover hanging on my brother's wall.


 I am wearing:

dress - Zara
leggins - Vero Moda
Boots - Pepe Jeans
bow - American Apparel



























24 komentarze:

  1. banan - mistrz drugiego planu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująco i niebanalnie. A i przyznać muszę, że Twoje posty czytam z nieukrywaną przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. love the idea of this photos very cool!

    ROWE

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka leginsy i rekawiczki rewelacja zestaw jak najbardziej idealny :) oczywiscie bardzo ciekawie piszesz i z checia czytam, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniala sukienka, a co do odkrywania nowych aspektow pozowania :0 chyba powinnam sie z nimi zapoznac. Ja po prostu nie potrafie pozowac do zdj i moja ejdyna mina to usmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna jest ta sukienka i zabawne zdjcia:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę Ci tej sukieneczki, dla mnie ona jest idealna, doskonała, przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam taką sukienkę tylko czerwoną:)super sceneria:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I really love this dress, I got the same in red, it's amazing!!
    Gorgeous look!

    Xoxo
    Priscila, My Showroom

    OdpowiedzUsuń
  11. Red and black are really fantastic combination!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Beauty comes out when you're happy :) Beautiful blog. I am following you now via Google Friend Connect. I hope you follow me too. It'll be lovely! Thank you!

    http://lovelybulatao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolałabym grube rajstopy, a nie legginsy, ale połączenie kolorów i byty bardzo ładne:)
    F.L.

    OdpowiedzUsuń
  14. your black dress is so classy and i love how you make the style personal by that red leggings!





    WWW.FASHIONGEEKSCLOSET.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Cute pics!!! Your outfit is great!!

    http://www.standon12cm.com/

    xoxoxoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  16. Cute - I like this look on you!

    x Minty
    http://mintyandpeaches.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  17. loved the outfit!!
    Brune

    https://www.facebook.com/fashionpractice11

    OdpowiedzUsuń